
Назва в оригіналі:Babylon A.D.
Рік: 2008
КиноПоиск.Ru
В одному з моїх найперших постів в цьому блозі, я вже якось згадував цю стрічку в контексті «літніх кінопровалів». Слабкі збори і буря критики говорили багато про що, але це далеко головний не показник будь-якого фільму. Адже поки не подивишся стрічку сам, вона не може бути ні хорошою, ні поганою.
Чесно кажучи, перед переглядом в глибині душі я сподівався, що «не все так погано» і фільм просто несправедливо «затоптали». Подивився… І вирішив, що фільм «топтали» НЕДОСТАТНЬО. І це при всьому моєму захопленні фантастикою, і відповідно дуже поблажливому ставленні до всіх картин цього жанру…Такої, даруйте, нікчемної картини, серед переглянутих за останній рік, і не пригадаєш. Та й не хочеться пригадувати.
Картину не врятував ні непереможний Він Дізель, ні епізодичний Жерар Депардьє, ні сувора Шарлотта Ремплінг. Щодо Дізеля, то тут взагалі окрема розмова. «Вавілон Н.Е.» яскраво демонструє, як НЕ потрібно знімати цього актора. «В руках» вмілого режисера Він Дізель перетворюється на одну з найхаризматичніших постатей серед акторів нової хвилі, натомість в картині Касовіца від нього залишається лише бліда тінь.
Сюжет – то справжній клубок нісенітниць, які переплітаються між собою в орнаменті безглуздя. І хто взагалі допускає таких сценаристів до сучасних фільмів?! Яскрава та пуста картинка, незрозуміла музика, «приклеєні» сцени паркура – одним словом, матеріалу якраз вистачило б на кілька музичних кліпів. Іншого застосування для цього «відеошуму» я просто не бачу.
Аналізувати «плюси та мінуси», а в даному випадку «мінуси та мінуси» фільму, немає жодного бажання. Це класичний випадок, коли можна сказати, що картина «ні про що».
Кінцівка «обнадіює» глядача можливим продовженням. Що може врятувати нас від нього? Касові збори вийшли не такі вже й провальні, адже в світовому прокаті картина майже відбила свій 70-мільйонний бюджет. Тому спокуса зняти Вавілон «номер два» може й переконати продюсерів. В такому випадку залишається лише сподіватись на совість режисера :)
Оцінка: 4/10
Чесно кажучи, перед переглядом в глибині душі я сподівався, що «не все так погано» і фільм просто несправедливо «затоптали». Подивився… І вирішив, що фільм «топтали» НЕДОСТАТНЬО. І це при всьому моєму захопленні фантастикою, і відповідно дуже поблажливому ставленні до всіх картин цього жанру…Такої, даруйте, нікчемної картини, серед переглянутих за останній рік, і не пригадаєш. Та й не хочеться пригадувати.
Картину не врятував ні непереможний Він Дізель, ні епізодичний Жерар Депардьє, ні сувора Шарлотта Ремплінг. Щодо Дізеля, то тут взагалі окрема розмова. «Вавілон Н.Е.» яскраво демонструє, як НЕ потрібно знімати цього актора. «В руках» вмілого режисера Він Дізель перетворюється на одну з найхаризматичніших постатей серед акторів нової хвилі, натомість в картині Касовіца від нього залишається лише бліда тінь.
Сюжет – то справжній клубок нісенітниць, які переплітаються між собою в орнаменті безглуздя. І хто взагалі допускає таких сценаристів до сучасних фільмів?! Яскрава та пуста картинка, незрозуміла музика, «приклеєні» сцени паркура – одним словом, матеріалу якраз вистачило б на кілька музичних кліпів. Іншого застосування для цього «відеошуму» я просто не бачу.
Аналізувати «плюси та мінуси», а в даному випадку «мінуси та мінуси» фільму, немає жодного бажання. Це класичний випадок, коли можна сказати, що картина «ні про що».
Кінцівка «обнадіює» глядача можливим продовженням. Що може врятувати нас від нього? Касові збори вийшли не такі вже й провальні, адже в світовому прокаті картина майже відбила свій 70-мільйонний бюджет. Тому спокуса зняти Вавілон «номер два» може й переконати продюсерів. В такому випадку залишається лише сподіватись на совість режисера :)