середу, 11 лютого 2009 р.

Хроніки мутантів


Назва в оригіналі: The Mutant Chronicles
Рік: 2008
imdb
КиноПоиск.Ru

По-різному може складатись доля кінострічок. Інколи буває, що ніби все з картиною зроблено правильно – і набір акторів пристойний, і бюджет рекордний, і сценарій перспективний … а фільм в кінці-кінців виявляється банально нецікавим. Але буває і навпаки – малобюджетна стрічка з нікому невідомим режисером та ще менш відомими акторами несподівано «затягує» і приємно дивує. Про яскравий зразок першого типу, знятий популярним російським кінорежисером за романом ще більш популярних російських братів-фантастів, я поговорю в одному з моїх наступних постів. А сьогодні хотілося б детальніше зупинитись на «представникові» другого типу – «Хроніках мутантів».
Зізнаюсь, перші кадри цієї стрічки змусили мене серйозно засумніватись в доцільності подальшої витрати часу на цю картину. Проте минала хвилина за хвилиною, а вимикати фільм я не поспішав. Щось в ньому таки мене зацікавило. А от що саме – не можу визначити до цих пір. Взяти хоча б сюжет. В майбутньому, в результаті воєн міжконтенинтальних корпорацій на на території Центральної Європи відкрився «розлом», в якому знайшлась загадкова «машина», що почала перетворювати людей на кровожерливих мутантів. Загибель людей видається неминучою, всі, хто можуть, тікають з планети. І лише жменька сміливців вирушає на самовбивчу місію: керуючись стародавнім манускриптом – «Хроніками», вони вирішують спробувати знищити «машину». Ніби нічого оригінального, але от дивитись цікаво.
Чесно кажучи, я б міг назвати мінімум дюжину фільмів, схожість на які проглядається в «Хроніках» - починаючи від «Обителі зла» і закінчуючи «Містом гріхів». Для мене і досі залишається загадкою жанр картини. В ній стільки всього намішано, що просто дивно стає, як автори картини змогли цього досягти. Але попри все це, фільм виявляється досить непоганим. Нехай в чомусь занадто спрощений, а в чомусь занадто «іграшковий».
«Хроніки мутантів» навіть змусили мене дещо переглянути власні критерії і вимоги до хорошої фантастичної картини. Виявляється, багато речей можна робити і знімати зовсім по-іншому, при цьому залишаючись цікавим для глядача…
Попри мої позитивні відгуки, не хотілось би вводити когось в оману. «Хроніки мутантів» річ достатньо специфічна, і цілком спроможна викликати протилежні емоції у різних глядачів. Зрештою, ніколи не знаєш сподобається кіно чи ні, доки не подивишся його сам :)
Оцінка: 7/10

2 коментарі:

  1. Цікава, що дивлячись на оцінки стрічок на Вашому сайті, "... мутантів" можна поставити в один ряд з "Авіатором" чи "...Кейном", але це небо і земля з кінематографічної (та і з всіх інших) точок зору. Звичайно, на мій погляд.

    Не можу собі уявити аудиторію, якій цей фільм сподобається... Мій відгук - http://slava.in.ua/2008/07/01/hroniki-mutantov.html

    ВідповістиВидалити
  2. Найцікавіше те, що я абсолютно згідний стосовно порівняння кінематографічної цінності вищеназваних стрічок. Просто моє оцінювання картини носить дещо специфічний характер :) Я детально вже писав про це тут Якщо коротко, то вважаю некоректним порівняння фільмів по виставленим оцінкам.

    ВідповістиВидалити