вівторок, 9 грудня 2008 р.

Про проект


«Двері в кіно»


Блог було створено в грудні 2008 року. На його сторінках мені хотілося б поділитись своїми думками про один з найоригінальніших винаходів людства - кінематограф. На перших порах, я планую викладати лише огляди переглянутих мною стрічок. Можливо, згодом тут з’являться матеріали дещо ширшого характеру.

Не думаю, що мої огляди можна буде класифікувати виключно як кінорецензії. Скоріше це буде щось на зразок добутку множення рецензії на враження :)

Для зручності, картини відсортовані за трьома категоріями: новинки (це фільми останніх років, не обов’язково тільки поточного), 90 – 2000 роки та 40-80 роки.

Не можу точно прогнозувати, якому саме фільму буде присвячений кожен мій наступний пост. Але, щоб все-таки окреслити певні перспективи, вирішив створити «орієнтовний список». До нього будуть входити фільми, які планую переглянути в найближчому майбутньому (і відповідно поділитися думками про них).

І кілька слів про ім’я цього блога. На нього мене надихнула назва одного з найкращих романів американського письменника-фантаста Роберта Енсона Хайнлайна – «Двері в літо». Намагайтесь відчиняти різні двері – можливо, котрісь із них виявляться саме вашими Дверима в Літо…

Сподіваюсь, ви знайдете на цих сторінках щось цікаве і для себе.

З повагою, Цінитель /кіно/